onsdag 21 april 2010

vilket minne...

man har, Idag på morgonen sa jag verkligen till mig själv att jag skulle ställa in mjölken efter i morse. Men självklart glömde jag den, och den stod framme när jag kom hem så det blev bara att hälla ut den så sebbe fick åka ner till ica och köpa ny mjölk.

Men idag i skolan hände det inte speciellt mycket. Våran samhällskunskaps lärare har suttit på Arlanda hela dagen för att försöka komma iväg till Mallorca där några i skolan är. Men så vi hade ingen lärare och vi jobbar med eget arbete. Så egentligen hade vi kunnat stanna hemma och åka in till skolan till nästa lektion jag har som började halv 3! Fett drygt faktist, dem kunde skrivit ut något på schoolsoft!

Dansen gick bra och träningen med isabelle gick bra idag! Älsklingen lagade mat idag, det blev någon nudlar och kyckling röra med ägg,korv och grönsaker m.m. i !


nu ska jag plugga lite etik sen gå och sova !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar