torsdag 29 april 2010

25 dagar kvar

Älsklingen hade beställt avatar för ett bra tag sedan, den skulle egentligen kommit i tisdags tror ja men den kom idag!! Tro mig han blev överlycklig och sätte på filmen när han kom hem direkt, även fast vi sett den på bio en gång. Tycker den är helt okej, kanske inte en sån film jag bara slänger på tv:n och tittar på..
Men däremot det är bra filmer det, köpte två filmer för 99:- på ICA. Kollade på Pledge This igår och ska nog kolla Dirty Dancing i morgon tror jag.


Idag har det inte hänt speciellt mycket, är ju fortfarande sjuk. men åkte ändå in till en lektion idag för att hjälpa dem två andra tjejerna i min grupp, dock var det nästan bara jag som jobbade! Tycker sånt är väldigt tråkig, man kan ju inte bara säga att man jobbar bättre hemifrån när man har grupparbete? Det är ju meningen med hela att man ska jobba som en grupp. Aja men skitsamma jag fixar detta med dem andra två tjejerna, blir nog snart klart med Power point så är det bara bestämma vem som säger vad.

Men efter lektionen , eller ah 11.30 åkte jag hem igen kollade på mitt älskade program Ghost Whisperers, JAG BARA ÄLSKAR DET! Sen har jag försökt små plocka lite i lägenheten, ser verkligen förjävligt ut!!!

Min mamma var även inne i stan hemma hos sig då och beställde min mobiltelefon, ååh jag bara längtar. Han killen eller om det var en tjej sa iallfall att dem trodde telefonen skulle komma på tisdag och då får JAG ett sms. Men lär nog inte få telefonen förens vi har kalas för mig ändå,hehe. Min telefon är ju verkligen helt cp, den bara stänger av sig själv. Får verkligen damp på den och vill bara slänga den så långt in i skogen det bara går.

Morgondagens planer.!

ska självklart sova ut nu eftersom lärarna och skolsyster i skolan bara skickar hem mig för min hals och hosta! Så fortsätta dricka te och ligga och slappa hjälper nog! Hahah, men ska en snabbis ner till sebbes föräldrar och skriva ut lite saker. Sen kanske hem och försöka dammsuga hela lägenheten åt min älskling, så han slipper göra det när han kommer hem från jobbet, inte kul för han!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar