fredag 23 april 2010

kommer inte ihåg..

..om jag gjorde något inlägg igår? Men det va sista skoldagen för mig igår och det hände inte speciellt mycket, blev god pizza till kvällsmat med älsklingen! Idag åkte jag iallfall upp tidigt till borås för att möta upp min älskade mamma! Vi åkte till Trandared för att köpa med två stora räkbaguetter hem, sen åkte vi till dalsjöfors vårdcentral och lämnade in mina prover sen hem och äta frukost. Sen fram till klockan 13.15 så har jag lekt med några utav alla mina syskon. Nämligen Filip ( 6år) och Julia ( 1 år) Så mysigt att höra henne börja säga mamma och hon har precis börjat "gå" om man nu kan kalla det när man staplar fram som man går på styltor ! Haha...men klockan 14.00 så hämtade jag upp två andra syskon på dagis , Karl (5 år) Och Elsa (2år) och tog vagnen som pappa eller eva lämnade på deras dagis i morse för att vi ska kunna skön en bra promenad hem.

Det gick jätte bra faktiskt, när vi kom hem åt dessa två trollen varsin tallrik med fil som mellanmål. Och sen fikade vi lite när eva kom hem ( deras mamma) pappas fru blir det till mig. Sen kom resten av familjen hem, och till sist kom min underbar pojkvän hem!

Nu ska jag städa min syster rum , för det ser verkligen FÖRJÄVLIGT ut! Uscha mår verkligen illa av att bara titta på dörren, så nu ska jag vara en underbart snäll syster och STOR städa hennes rum!!!

byee..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar