tisdag 20 april 2010

Hur många dagar kvar...

..jo 34! wohoo..längtar så mycket och det ska bli jätte kul och fylla 18. Vet redan vad jag ska få i present av mamma, hehe en ny mobiltelefon. För den jag har nu är helt knäpp..bara stänger av sig hela tiden, Den lever sitt egna lilla liv kan man säga!

En ny nedräkning:

8 dagar kvar till nationella i engelska!
14 dagar kvar till sista nationella i engelska! WOHO!!!
14 Dagar kvar till Eva " pappas fru" fyller år!
18 Dagar kvar till Torbjörn " Mammas man" Fyller år!
22 Dagar kvar till nationella i matte!
23 dagar kvar till Tjejmiddag!
23 dagar kvar till Ralph " pojkvännens pappa" fyller år!
31 dagar kvar till Nathalie " klasskompis" och Folke " pojkvännens farfar" fyller år!
32 dagar kvar till kalas 1 !
33 dagar kvar till kalas 2 !
34 dagar kvar till min 18års dag!
35 dagar kvar till dansuppvisning i skolan!


Nehe, nu ska jag gå och hämta mina engelska saker och gå till lektionen som börjar 9,45 men gillar att vara i tid. Kommer nog med ett till inlägg ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar