onsdag 14 april 2010

40 dagar kvar.

Idag är det pappas födelsedag, så grattis till dig !

Idag har det inte hänt speciellt mycket, åkte med bussen 09.20 med marlene in till skolan, hade samhällslektion. Ganska lugn lektion så det va skönt, sen hade vi lunchrast ni som va med vid mitt bord hade fett kul med en turist som såg helt förvirrad ut och stackarn vad pinsamt han tyckte det va när 8 tjejer vinkar till han. haha...

men sen hade jag och viktoria 2.5 h lång rast så vi satt ute och pluggade och solade och käkade glass... Muuums ! sen blev det en dans lektion, den gick faktiskt bra. Det börjar bli bättre och bättre,!

Efter det väntade gymmet på mig, känner mig riktigt stolt över mig själv idag, Isabelle i min klass dök upp på gymmet så vi ska börja gymma tillsammans. Det gick svin bra idag, tack för att du hjälpte mig idag isabelle.!


en ny nedräkning:

0 dagar kvar till pappas födelsedag efter som det är idag.
5 dagar kvar till sebbe ska få massage av mig på kurorten.
29 dagar kvar till tjejmiddag/ klassfesten är.
40 dagar kvar till MIN födelsedag.

Denna lista blir bara mindre och mindre, men det känns bra...! Kanske lägger till några nya saker i morgon i listan så man har mycket roliga saker att se fram emot.

I morgon blir det en lång dag, har först idrott på morgonen, fett tråkigt! Sen etik lektion där vi ska börja med grupparbete, så kommer nog bara bli genomgång och börja med grupparbetet, sen har vi en matte lektion ..lär nog fortsätta med det tråkiga vi gör. Sen det sista har vi samhälls lektion där vi ska gå igenom vårat egna arbete vi ska göra medans malte är i mallorca. inte rättvisst tycker jag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar