måndag 5 april 2010

Måndag och 49 dagar kvar!



Idag vaknade jag av telefonen som vanligt..Blir så trött på folk som ringer så tidigt och stressar att man ska iväg på saker. Men åkte inte iväg idag..sebbe fick åka själv så jag stannade hemma med min syster för hon skulle med ett tåg klockan 13.00 hade hon kollat men det gick inget tåg då utan det gick ett vid 16.00. Så hon tog det med runt 11.30 kom min underbara marlene hit och lekte med mig och emma..mysigt.. Vi kollade två filmer " the break-up och another gay movie" Vi gjorde " chockladbollar" och åt upp resten av tacosen sen igår..MUMS! sen vid 16.00 åkte emma hem och vi åkte hem och gjorde lite massage på varandra , då hade även sebbe kommit hem också ! Så han ville självklart också ha massage av mig och marre, men det fick han också ..sötnosen! Sen så har vi bara suttit vid datorn och pratat med " en person" bara marre som fattar hihihi .... sen åt vi lite kvällsmat också..blev " KORV MED BRÖD" muuuums ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar