tisdag 6 april 2010

Har tråkigt..

väntar på att dating in the dark börjar..efter det så är det desperate housewives. Sebbe spelar sina tråkiga tv spel som om han vore 6 år. Men det är han nog innerst inne..hehe

jaja tänkte iallfall skriva några filmer som jag tycker man ska gå och kolla på även vad man ska kolla på som snart kommer ut på bio.


Tips på filmer som redan ligger ute:

Alice i underlandet / Absolut, har inte hunnit se den än för att det är fullbokat så fort man kollar på platser.
Avantar / har jag sett, och den är jätte bra.
Brothers / den verkar hur bra som helst faktiskt! Så funderar ärligttalat på att ta med pojkvännen och kolla på den någon dag.
Remember me / absolut! den snygga robert pattinson är ju med..man kan ju kolla på filmen bara för att han är han liksom.
Snabba Cash / har man inte sett den har man missat en j*vligt bra film. Älskar den men det är ju också bara för att joel kinnaman är med i den.
The bounty hunter / va jag och såg i helgen med min pojkvän och min lillasyster. Filmen va jätte rolig så den rekomenderar jag också att se..

Några filmer som snart kommer ut då:

Sex and the city 2 / 28 maj kommer den ut ! Värd att se, hoppas jag!
Eclipse / 30 juni , den ska jag absolut se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar