fredag 16 april 2010

Till borås idag för att lämna in två prover, blir exakt likadant nästa fredag, lämna in två prover till. Sen vill jag inte skippa fler lektioner, börjar bli jobbigt att ta ledigt från skolan för att åka till doktorn så många gånger..




En ny nedräkning, lägger till nya saker nu med!:

3 dagar till sebbe ska få massage av mig på kurorten!
12 dagar kvar sen är det Nationellt i engelska ! buha
18 dagar kvar till sista nationella i engelska!
18 dagar kvar sen fyller Eva år !
22 dagar kvar sen fyller torbjörn år !
26 dagar kvar sen är det nationellt i matte!
27 dagar kvar till min tjejmiddag!
27 dagar kvar till Ralphs födelsedag!
35 dagar kvar till Folke fyller år även nathalie i min klass!
36 dagar kvar till födelsedagskalas i borås för torbjörnsläkt att komma!
37 dagar kvar till födelsedagskalas hemma hos pappa!
38 dagar kvar till MIN födelsedag!
39 dagar kvar till DANSUPPVISNING!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar