måndag 19 april 2010

35 dagar kvar..

..nu kan man kolla tillbaka när jag skrev typ 104 dagar kvar. tyckte inte alls det var mycket då. Men det va ganska mycket, för nu går det segt tycker jag. Inte alls kul, vill bli 18 NU.

Jaha, vad har hänt idag? Försov mig som vanligt, hehe... men marre hade nog inte väntat mer än någon minut när jag kom springandes ut haha. Fick med mig allt förutom ett par papper men det gick bra ändå. Min lärare sa bara att jag skulle ta med dem nästa vecka. Toppen (Y). Sen så va det en redovisning idag på A & S. Skulle vara en hel grupp egentligen men det var folk som fegade ur så det blev bara en person som redovisade när det skulle vara en grupp på fyra personer? Aaah..fegisar säger jag bara!

Men sen så tog jag , marlene och jennie en promenad bort till kurorten, det blåste en hel del men vi gick på hela 20 minuter bort och det var härligt med vindarna, det luktade tång från havet.! Hur härligt som helst, eller hur?

När vi kom bort så pratade vi kanske 20 minuter med elisabeth våran lärare om vårat arbete i A & S. Sen så gick vi och åt lite lunch det var gott, med den promenaden så var vi värda en liten lunchrast på 10-15 min kanske. Sen frågade elisabeth oss om vi ville göra iordning alla rummen för både ansike och naglar. Så det gjorde vi, blev 9 rum för ansikte och 10 bänkar för naglar. Det var faktiskt rätt jobbigt, men vi fick ju gå direkt efter vi var klara med behandlingarna sen! (Y)

Min behandling gjorde jag på min underbar pojkvän sebastian, han tyckte det var skönt så jag hoppas att han inte ljög ,,hihi..! Efter det så åkte vi till ica och köpte oss varsin glass sen till macken för att vänta på att Micha skulle sluta jobba..så klockan blev 17.00 och vi åkte in till gymmet för att träna! Gick svin bra för mig idag med, fattar inte vad det är som händer med min kropp? (Y)

Efter gymmet blev det käk på Stantos, åt en kycklingsallad! Muuumms...

Nu sitter jag hemma och har precis vikt lite tvätt, ska diska sen blir det sängen säger jag bara..Saknar min goa kudde !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar