måndag 12 april 2010

Måndag, 42 dagar kvar!

Promenad med älsklingen hemma hos hans föräldrar! vi tog med oss skorna och åkte hem till hans föräldrar, där vi var ute och gick i lite mer än en timme kanske. Jätte varm va det, klagade lite bara. hehe






Och detta va idag, i morse runt 07.10 kanske! skulle upp till borås för att ta prover, får se när jag får svaren, men ska på återbesök på fredag igen, så det blir en ledig dag till. Vill inte missa så mycket, men så får det bli!



nedräkning:

1 dag kvar till johannas födelsedag!
2 dagar kvar till pappas födelsedag!
7 dagar kvar till sebbe ska få massage av mig på kurorten!
31 dagar kvar till min tjejmiddag!
42 dagar kvar till min 18 års dag!


Nu ska jag gå och lägga mig blir att gå upp tidigt i morgon för att gå till skolan så vill gärna lägga mig i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar