söndag 11 april 2010

söndag och idag är det 43 dagar kvar

idag har det inte hänt speciellt mycket. Har varit ute i skogen och promenerat med min älskling, lägger upp bilder i morgon. För är så trött nu, har skrivit klart ett skoluppgift precis och skickat till läraren. Plus att jag ska gå hemifrån typ 06.50 i morgon ? Ska till borås för att man inte är skriven i VARBERG då får jag inte besöka doktorn här?! Så jävla dumt, så nu missar jag en hel jävla skoldag för det, och en roligt skoldag desutom med god mat för en gång skull i skolan. Blir så trött, aja. Ska upp och kolla om jag är laktos, skulle inte förvåna mig om dem säger " nej det är du ej". Brukar alltid bli så, men har fett ont i magen så krm fortfarande undvika det så mkt som möjligt om dem säger så.

Men nu ska jag lägga mig och soooooova!


Btw: en ny nedräkning måste vi ha.

0 Dagar kvar till skolan börjar, för det är ju i morgon!
2 dagar kvar till Johannas födelsedag.
3 dagar kvar till pappas födelsedag.
8 dagar kvar till sebbe ska få massage av mig på kurorten.
32 dagar kvar till tjejmiddag hemma hos mig.
43 dagar kvar till min födelsedag!

Såg att min förra nedräkning va det 28 dagar kvar, måste räknat j*vligt fel, för det är den 13 maj. HAHh,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar