tisdag 6 april 2010

Fullbokad!



Tisdag idag och det händer inget speciellt som sagt. Ska kolla twilight filmerna och äta upp sebbes gotta hemma:/

Onsdag , ska leka med min marre , ska även tvätta mellan 12-18 och träna på kvällen!

Torsdag , Vicky fyller år ..Gratttiis sötnos! , funderar på att även kanske ut och gå eller springa om det är hyfsat väder.

Fredag , Min syster kanske kommer hit andra helgen för att träffa en kille hon har börjat tycka om.

Lördag, ska min underbara marlene försöka komma vidare i idol som är i göteborg. Åk dit och sjung vet ja, så vi kan få ett gott skratt när det börjar på tv sen !


Söndag, packa skolväskan..


Fullpackad vecka ser det ut som..men det är gött! Älskar att ha saker att se fram emot...



2 Dagar kvar till
Viktorias födelsedag!
5 Dagar kvar till Skolan börjar igen!
7 Dagar kvar till Johannas födelsedag!
8 Dagar kvar till pappas födelsedag!
13 Dagar kvar till älskling ska få massage av mig på kurorten!
37 Dagar kvar till Tjejmiddagen är !
48 Dagar kvar till MIN FÖDELSEDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar