tisdag 27 april 2010

27 dagar kvar tror ja?

hemma från skolan idag är förskyld, har ont i huvudet och kroppen, har feber, och lite annat smått och gott. igår hände det inte speciellt mycket. första lektionen i skolan hade vi en liten tipspromenad och en chatt uppgift på msn så lektionen var inte direkt jobbig, mådde ju redan dåligt igår, men på hudvården gjorde vi inte speciellt mycket där heller, vi gick en promenad på stranden och stannade vid fyren vid kurorten och fikade med hela klassen!!

det blev ingen träning för mig igår efterskolan efter som jag mår som jag gör, blir nog ingen träning i morgon heller, så ska försöka vila upp mig så får jag ta i riktigt hårt nästa vecka .

Men vad händer idag? sitter bara och kollar på tv just nu, går inget roligt alls. Väntar på att klockan ska bli så mycket så att ghost wisperers börjar!! annars inget speciellt eftersom jag mår piss!!



1 kommentar:

  1. hej !
    Allt bra med dig ?

    Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ? Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar
    http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

    kram Sanna

    SvaraRadera