tisdag 6 april 2010

Körkorts planering!

chacha, ännu ett inlägg idag..kommer nog komma med ett till ikväll. Snart kommer min underbara pojkvän hem.mjauu!

Jag har faktiskt suttit och pluggat och planerat mitt körkort ganska bra nu! Har kollat upp angående pengar och så och det kommer fixa sig. Sen har faktiskt en i släkten redan frågat vad jag önskar mig..ooh börjar längta ännu mer till min 18 års dag nu..men men 48 dagar kvar..de 48 bästa dagarna i mitt liv..ska njuta och det kommer hända något nytt varje vecka kan jag säga som jag ser fram emot då..kan både vara med skolan,våren,sommar,pojkvännen eller vännerna och göra! Även en liten klassfest den 13 maj och det längtar jag jätte mycket till!

Men men som sagt om mitt körkorts planering som jag pratade om..har skrivit ner vad jag behöver göra med marina ( pojkvännens mamma) för att klara av mitt körtkort..det är henne jag ska övningsköra med! Så det jag gjort på körskolan än så länge ska jag göra med Marina så jag vet att jag verkligen kan det, och det känns TOPPEN!

Så snart jag tagit ut mina sparepengar ska jag börja boka lektioner..Och det kanske blir 1 eller 2 st i veckan..Ska börja köpa 10 st.!


Och sen försöke jag även ringa till vårdcentralen idag..skulle ringa till den som ligger i närheten där jag bor men får inte göra tester där bara för jaginte är skriven här..SÅ DUMT! Så var tvungen att ringa hem till där mamma bor..men då hade de fullt på väntelistan genom telefonen och när jag försökte ringa 20 min senare då hade dem STÄNGT! j*vla skit också..jaja men får testa och ringa i morgon efter lunchtiden någon gång..Ska ta test och se om jag är laktos..hoppas verklgen inte det. Men får verkligen jätte ont i magen varje gång jag dricker mjölk..

Längtar tills i morgon då ska jag leka med min underbara marlene igen..loove you gumms!


BTW: det regnar idag inte alls kul eller hur? jag hade faktiskt tänkt och ut och springa idag men ångrade mig när jag gick upp och bokade tid till tvätten och hämtade posten.. Får ut och springa någon annan dag..

jaja nu ska jag dra

pussspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar