fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton

Jag har inte speciellt mycket att säga idag , gick upp runt 9 för att jag skulle ner till macken för att skriva ut lite papper men det gick inte. Hade ett nyare program att skriva i , så det gick inte så bra ! Tänkte även äta en riktigt god frukost men så blev det inte heller för att smöret var slut! Så jag fick en sådan smart idé att jag kan äta lite flingor med mjölk , men självklart var flingorna slut.! Så det blev en underbar god BANAN till frukost!!


Var ute och övningskörde med sebbes mamma idag, det går faktiskt jätte bra för mig, vi har övat starta i backe nu kanske 4-5 gånger? Och idag fick jag bara ett kärringstopp så , alla ni som övningskör , tro mig det är tråkigt att öva på samma ska hela tiden! Men övning ger färdighet, tro mig!

Planerat en massa inför festen den 13:e idag med! Har fått alla svaren och vi blir 18 st med mig! Kommer bli en helt underbar grillfest med tjejerna i klassen + 3 till!! Ska faktiskt fortsätta planera lite nu när jag skrivit klart!

Denna snygga telefon har mamma beställt till mig, tog den svarta faktiskt, kände att jag har haft många färgade mobiler och jag tröttnar på det ganska snabbt! Även fast jag kollar på den lila nu och känner att det hade varit snyggt och ha den, men jag tror jag blir supernöjd med den svarta, det blir en födelsedags present till mig .


Men men, efter jag varit på macken och försökt skriva ut , så blev det hemåt igen. Sätte mig framför datorn och gjorde ingenting. Skulle egentligen ner till affären med en kompis och handla, men det blev lite problem så jag fick gå ner själv. Var hemma lagom till halv tre. Så satte på teven och mitt favorit program börjar ju som vanligt vid tre. Så kollade på det , åt lite godis och gjorde klart lagen . sen kom sebbe hem och efter det kom marina hit och vi åkte ut och övingkörde som jag skrev längst upp!

När jag kom hem hade sebbe gjort iordning för mat, så det vara bara att värma och äta. Det blev pommes med revben och till kvällsmat : BANAN MED CHOCKLAD .



puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar