söndag 18 april 2010

Orkaar inte

..skriva så mycket ikväll!

Men håller på att tvätta en massa kläder! inte alls kul att tvätta faktiskt. Jag och sebbe hade en myskväll idag, den va riktigt MYSIG! hehe.. men har faktiskt inte så mycket att säga.. Övningskördningen gick svin bra idag, körde jätte bra. Massa kärringstopp med det som jag övade är inte lätt och det kräver tid för den som vill lära sig som "jag" hehe..

Ska ha en ny nedräkning sen ska jag hämta tvätten och vika. Sen sova tror ja!

1 dag kvar till sebbe kommer till mig på kurorten!
10 dagar kvar till Nationella i engelska.
16 dagar kvar till sista Nationella i engelska! YEAH!
16 dagar kvar till Eva fyller år!
20 dagar kvar till Torbjörn fyller år!
24 dagar kvar till Nationellt i MATTE!
25 dagar kvar till min tjejmiddag!
25 dagar kvar till Ralph fyller år!
33 dagar kvar till Folke och Nathalie fyller år!
34 dagar kvar till födelsedagskalas nr 1.
35 dagar kvar till födelsedagskalas nr 2.
36 dagar kvar till min FÖDELSEDAG!
37 dagar kvar till uppvisning i dansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar