torsdag 8 april 2010

i morgon blir det att spendera dagen med min lillasyster och marlene , ska bli jätte roligt..Min syster kommer hit med tåget klockan 11.00 så då ska jag möta upp henne och gå hem till lägenheten igen, sen kommer marlene hit runt 12 kanske? Sen ska vi gå ner till tåget som går klockan 13.00. Sen blir det att spendera "lite" pengar i stan, fika med mina underbaringar och sen åka hem igen.Ikväll har jag inte alls gjort mycket. kollade på bella och tyras show klockan 21.00 det var nog det enda och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska ju möta upp syster yster klockan 11.00! Uscha..måste gå upp klockan 10.00 för jag måste duscha!


Jajaj..nu ska jag försöka få min älskling isäng också för jag är sugen på att kramas..hihi..

Natti, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar