onsdag 7 april 2010

lång dag

1 Dagar kvar till Viktorias födelsedag!
5 Dagar kvar till Skolan börjar igen!
6 Dagar kvar till Johannas födelsedag!
7 Dagar kvar till pappas födelsedag!
12 Dagar kvar till älskling ska få massage av mig på kurorten!
29 Dagar kvar till Tjejmiddagen är !
47 Dagar kvar till MIN FÖDELSEDAG!


En ny nedräkning..i morgon som ni ser fyller min söta viktoria år! Ska skicka ett grattis till henne . För kommer inte träffa henne förens på måndag, då skolan börjar igen..vilket är 5 dagar kvar.

idag har det inte hänt speciellt mycket, jag vaknade runt 11. Gick upp och åt frukost, messade marre att jag var vaken och hon skrev ett sms runt halv 12 och då hade hon också vaknat till och ätit frukost. Hon kom ner till mig ungefär 12.15 kanske? Vi kollade klart på ogifta par som gick på tv och sedan följde hon med mig upp till tvättstugan och la in en massa tvätt. Sen gick vi ner till lägenheten kollade på "fjorton suger" haha, ! Sen va tvätten klar då la vi i den i torktumlaren och la i en ny tvätt.

Sen gick vi ner till lägenheten igen, gjorde oss lite mat och satt vid datorn och slappa. Jag ringde lite samtal och duschade och så. Sen hade en till timme gått jag hämtade ner den ena tvätten till lägenheten och la i den andra i torktumlaren. sen sprang vi ner till lägenheten för att sätta på "ghost wisperers" Mitt favorit program jag älskar det verkligen det går oftast 15.05 varje vardag på kanal 4 tror ja? haha, han dock inte se färdigt programmet för att jag skulle ner och träffa marina " älsklingens mamma" kl 16.00. Men ungefär 15.40 gick jag upp för att hämta den sista tvätten och då gick även marre hem för att jag ändå skulle iväg och hon lekte med någon annan. hehe, men när jag kommit hem diskade jag lite snabbt och sprang ner till macken.

Sebbe hade som vanligt inte kommit iväg från sitt jobb ..DRYGT! så klockan hann bli 16.30 och jag blev lite smått tjurig för jag hade hunnit kolla klart på mitt favorit program och diska och hämta tvätten i lugn och ro.! Men nej , nej stress stress! jaja, vi körde i över en timme i all fall och det gick svin bra..övade på att backa, parkera, och köra vanligt! Pappa har även fixat papper så ska snart ta ut pengarna för att skriva in mig på mer lektioner på körskolan!

Efter jag kommit hem hände det inte speciellt mycket, jag och älsklingen åkte ner till ICA och handlade lite mat, vi gjorde lite kött o potatis och sås. Till efterrätt åt jag Banan fylld med chocklad som jag la i ugnen och det smälte. FY VAD GOTT! muuuuums...

Nu har jag gjort i ordning all tvätt som jag bara la i lägenheten för jag hade "så" bråttom innan idag. Tog även kort på min duktiga vikning, kanske lägger upp bilderna i morgon , för nu ska jag gå och lägga mig är jätte trött..

btw, i morgon ska jag nog faktiskt inte göra något speciellt..Ska bli en slapp torsdag, ska kolla på new moon och slappa framför datorn och tv. Jippie säger jag bara..

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar