torsdag 8 april 2010

Tvätten efter jag vikt den!
Före jag vikt den..uscha vad det såg ut i högarna.
Smaka detta någon gång..en banan som ni skär på toppen ett sträck över hela bananen bara och så lägger ni i chocklad, säller in i ugnen till chockladen nästan har smält hel och sen äter man detta! SÅÅÅ GOTT!


Idag fyller Viktoria 17 år, stort grattis till dig! som jag skrev igår på bloggen så skulle jag inte göra speciellt mycket idag och det har jag inte heller gjort, jag gick upp runt 10 . gjorde lite frukost och satt vid datorn..började nog inte äta förens klockan 11 , det gick inget bra på TV. Så satte på New Moon.

Sen gick även "Hata Göteborg" idag på TV så tittade på den, sen klockan 15.05 började mitt favorit program igen "Ghost wisperers" under filmerna städade jag i ordning i lägenheten "Dammsugit ". Har plockat in nästan all tvätt som jag vek igår, har bara sebbes tvätt kvar. Städade också hela badrummet, tycker inte om när det är äckligt där.

Har också fixat lite massager som jag ska göra nu en vecka framöver, behöver lite mer pengar och tycker det är kul att massera, så har frågat några om dem är sugna. Och några JA blev det!

En ny nedräkning:

0 dagar kvar till Viktorias Födelsedag, för det är ju idag!
4 Dagar kvar till skolan börjar igen, Dock ska jag ej gå har läkartid!
5 Dagar kvar till Johannas födelsedag..wohoo!
6 Dagar kvar till PAPPAS födelsedag!
11 Dagar kvar till älsklingen ska få massage av mig på kurorten!
28 Dagar kvar till Tjejmiddagen hos mig.
46 Dagar kvar till min 18 års dag!

nu ska jag göra mig lite "lunch" och sen lägga in älsklingen tvätt i gaderoben!

Hörs lite senare kanske.puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar