söndag 31 januari 2010

söndag igen!

(Nu har jag köpt mitt favvo te som jag ska ha i skolan som jag kan gå och dricka varje dag, MUMS!!!)

dåså då vad det söndag igen? tråkigt men skönt på något sätt också! Jag gillar söndagar på det sättet att man ser oftast fram emot något skoj i veckan. Min vecka kommer se ut så här ungefär:

Måndag: Ska vara på atletica på morgonen och träna med klassen sen åka till kurorten käka lite lunch med klasskompisar sen ha hudvård. Efterskolan blir det träning, ska köpa ett gymkort för ett helt år, Ska bli riktigt najs att få komma i form till 2010! Wohooo..
Tisdag: Skola hela dagen och efter det blir det körskolan för första gången. Ska bli riktigt skönt att få börja med teorin!
Onsdag: Ska jag till kurorten på morgonen för ett grupparbete i skolan ska bli kul att börja med något nytt och få gå ut till ställen och vara på i någon timma men sen blir det tillbaka till skolan och efter skolan blir det träning.
Torsdag: Fyller en underbar vän 19 år! Vi ska ha idrott på morgonen göra någon yo-yotest inte vad jag vet vad det är men ska bli kul och testa. Ska även ha prov denna dagen så får lycka mig till!
Fredag: Än sålänge vet jag bara att jag ska till skolan och sen hem..sen vet jag faktiskt inte vad som händer hela helgen..Låt oss se!

Nehe om man skulle ta och gå och lägga sig kanske..ska träffa min underbar marlene kl 08.10 i morgon bitti och jag tror jag kommer vara riktigt trött i morgon när jag vaknar!

Go´natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar