måndag 18 januari 2010

Fil
Naglack , ljusrosa


Idag har det varit en lugn dag, åkte in till skolan med marlene kl 08.15 ungefär . Hade arbetsmiljö & säkerhet 9.15 - 11.45 lång lektion. Men gick rätt bra faktiskt, kl 11.55 gick bussen till Kuroten vilket jag, iris och emma missade vi trodde den gick 12.00 :/ men vi fick äta lite senare bara, vi fick lära oss handmassage och hur vi ska behandla händer idag, så vi fick naglack och fil jätte snällt! det var jätte roligt faktiskt, Fick oxå tillbaka resultatet på mitt egna arbete hudvården fick VG känner mig så jävla stolt!

Efter skolan så blev den träning på Friskis & Svettis och även där gjorde jag mitt bästa och gjorde mer än vad jag trott om mig själv faktiskt, ( bra kämpat elin) ! . runt 18.30 kom vi ifrån gymmet och då åkte vi faktiskt till sebbans farfar jag skulle hjälpa honom med en sak. Efterdet blev det en efterlängtad kvällsmat, och halv 8 hos mig på TV.

Nu ska jag snart börja med mina läxor,
  • Svenska
  • Engelska
  • Arbetsmiljö & Säkerhet
  • Samhäll
  • Etik

Mycket att göra, uscha! Ska även hoppa in i duschen, planera inför min fest och sen kolla Paradise Hotel....

puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar