tisdag 5 januari 2010

Härlig dag

Har inte fått gjort särskilt mycket idag heller, jullovet går sakta mot slutet! Tråkigt men det ska bli skönt att äntligen få sitta vid bänken igen:) När älsklingen kom hem idag vid halv 4 hände det inte speciellt mycket ..jag hoppade in i duschen och va klar om det skulle bli så att vi skulle på bio idag. Men det blev det icke..Olivia ( älsklingens brors tjej) jobbade till 9 idag, så kanske det blir i morgon ? men men kl hann bli halv 6 och pojkarna ( Micha, Ille, Jens , Sebbe , Martin ) va ute och åkte i snön . Själv skulle jag försöka komma ut eftersom jag inte varit ute på hela dagen, men men det gick sådär! Hade inga bra kläder och det var alldeles för mycket SNÖ! Så jag gick in och satte mig i soffan och fortsätta kolla tv som jag gjort hela dagen:) vid 7 kom sebbe hem igen och vi två och ille körde till Mc Donalds för att få något i magen. Har verkligen ingen mat hemma, så får handla i morgon..

Nu ska jag kolla trafikskolor och SKRIVA KLART mitt CV som jag sagt i 3 dagar nu:) - Skärpning elin!


xox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar