onsdag 6 januari 2010

myskväll

rätt skön dag idag ändå.. blev helt klart med kladdet på mitt Cv och personliga brev. Ska renskriva det i morgon på tåget tänkte jag:) Kvällen slutade med att åka hem till micha och olivia och kolla film. Rätt mysigt faktiskt, ingen gillade filmen mer än jag. Men men tur att en gillade den iallfall. I morgon ska jag åka till borås, ska hem till pappa och städa lite hade jag tänkt. Måste börja spara ihop lite pengar, efter det ska jag förmodligen åka hem till mammsen, träffa syskonen och mysa lite. Sen blir det att åka hem till sebbes underbar lägenhet och mysa med killen igen!

Nehep om man skulle ta och gå i säng kanske..ska ändå gå upp fruktansvärt tidigt i morgon.. klockan står på 06.20 ! 07.20 går tåget , ;) har ungefär 40 min på mig:D, det hinner jag..

Godnatt på er sötnosar!

x0x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar