söndag 10 januari 2010

dagen innan skolan


Festen sen igår! FULL FART!;)


igår fick vi en massa folk hit, jätte skoj faktiskt!:) killarna bastade och sprang nakna ut i snön och lekte;P knäppisar som dem är! sen fortsätta festen ändå fram till 2 tror ja?;P efter det gick jag och la mig var sjukt jävla trött..och ville inte direkt vara uppe hur länge som helst eftersom det börjar närma sig skoldagarna..Kommer vara jätte trött å tisdag..måndagar brukar vara helt okej, en dag men dagen efter..uscha..så tisdag kommer jag inte hänga med alls säkert! men men nu idag har jag och sebbe varit och STORHANDLAT! det behövdes verkligen, vi hade inget i kylskåpet, nu ska jag snart hälsa på cissi och hennes vovve, ska gå ut och gå med den ungefär 2 ggr i veckan.. kompisar ställer alltid upp och hjälper till! senare kanske micha och olivia kommer hit och fikar lite annars vet jag inte vad som händer ikväll annars, ska packa min skolväska;P Men men det återstår bara och se..

pussiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar