söndag 10 januari 2010

plocka ihop skolväskan!

nu börjar klockan närma sig 9 och jag ska faktiskt försöka komma i säng rätt tidigt idag. ska ju faktiskt upp kl 07.30 i morgon! Blä för att gå upp så tidigt men woho för att gå till skolan, ska faktiskt bli kul att träffa alla söta små klasskompisar igen och få något att göra känns som om jag slappat igenom varenda dag här hemma!.. men jag haft en helt underbar jul, och nyår. Har fått inhandlat en hel del nya kläder, :) och har varit i ulricehamn skicenter och åkt skidor! ah har gjort faktiskt lite smått och gott och nu får man gå i skolan 7 veckor sedan är det SPORTLOV! Ska försöka planera in något den 19 feb...men måste övertala killen min först! ! ikväll var M och O här och käkade lite kvällsmat och myste lite, det var trevligt, jag lagade till lite tacos som vi köpt innan idag.MUMS va de! nu ska jag packa ner träningsväskan och skolväskan och sen försöka att släppa datorn och gå i säng med en gång!:)

natti på er ..love yah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar