lördag 23 januari 2010

:)

Roligt hade vi igår..födelsedagsfest för ille! Fett nice, hade väldigt kul när vi skulle gå hem jag och sebbe.. jag trillade rakt ner i snön och sebbe stod bara och skratta. Ganska elakt tycker jag! Idag har jag,sebbe,micha och olivia varit i stan ! jag och olle fick inhandlat lite nya kläder på gina, sen hyrde vi lite film och handlade mat på kvantum. Trötta som vi var nästan allihopa så åkte vi hem hit och käkade lite potatisgratäng,revben & tzatziki!!!!!!!!

Nu snart ska vi åka till micha och olivia och glo film, ska nog köpa mig lite godis på vägen..Blev lite sugen av tanken och köpte inte något innan när vi var på hemmakväll. Men det är ju faktiskt lördag och man får äta lite godis då:D Imorgon tror jag att vi ska ut och gå en massa och grilla lite köööörv! mömmms!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar