tisdag 2 februari 2010

Körskolan!

Igår var jag på sjukhuset på kvällen efter att mått jätte dåligt i skolan. Uscha var jätte jobbigt och sitta på sjukhuset i 2 h och 30 min! Idag så gick jag lite senare till skolan för att jag kände att jag inte orkade stressa upp och så. Så åkte in vid 12.00 och gick på halva matte lektionen och sen på svenska lektionen. Va sådär kul kan jag ju bara säga hade lika väl kunnat vara hemma. men skulle ju till min första teori lektion på trafikskolan. Jätte kul va det, ska även skaffa mig en till handledare så jag kan träna på att köra här också och inte behöva åka hem varje gång.

Imorgon ska jag och några kompisar till kurorten för att ställa några frågor till dem om miljön och så vidare. Får se hur det går..

Nu ska jag fortsätta kolla på Paradise Hotel , undra vem som vinner? - Hoppas på Jackie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar