lördag 13 februari 2010

99 dagar kvar !

Chania , Hit ska jag i sommar med Sebastian,Marina, Ralph, Olivia,Micha,Mariane, Folke !
Tyskland, va där för snart 2 års sedan! Första semestern med älskligen,

Igår var jag i Göteborg på bio med marlene,ille och sebbe! vi såg på "snabba cash" Fett bra va den. ska absolut se när 2:an och 3:an kommer ut också! Jag och marlene tränade även ryggmassage på varandra igår, jätte skönt vad det faktiskt :)

Idag händer det en massa roliga grejer, ska först in till stan nu och fixa en present till Elina , och en alla hjärtans dag present till min underbaring. sen klockan 12 ska jag massera en kompis till mig:) Och run kl 13 ska jag massera älsklingens mamma! Senare ikväll blir det kalas hos elina !

Imorgon ska jag ha en mysdag med älsklingen, får se vad som händer :)

Hoppas alla får en underbar helg ,

Puuuussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar