måndag 8 februari 2010

104 dagar kvar!


Fy vilken tråkig dag, har varit på kurorten hela dagen. Får verkligen panik av att vara där...blir äcklad av tallrikar , bestick och glas. Allt är bara snusk, maten är inte god, det är svin kallt i rummet. Det enda som var bra idag var Marlenes massage jag fick av henne. Du är jätte duktig gumman! Efter att vi fick slutat lite tidigare så tog jag och marlene en promenad från kurorten in till stan . De andra i klassen väntade på bussen i typ 35 min och då han vi redan komma till stationen. Det var riktigt gött med en 25 min promenad med min underbara marlene iallfall!

Efter jag kommit till stationen vid 15.50 satt jag och väntade på bussen 16.30 bort till Friskis och Svettis för att träna lite.. jag satt och väntade på sebastian i dryga 45 min! Och sen tränade jag ungefär 15 min sen kände jag mig helt slut hade knappt ätit någon mat på kurorten och jag orkade ärligttalat ingenting.

Ingen bra dag för mig idag! Men det positiva är att det är bara 104 dagar kvar tills min 18 års dag! Jag längtar så fruktansvärt mycket ska ni veta!

I morgon blir det skola tidigt, uscha och fy och blä! Men ska iallafall till trafikskolan i morgon, hade läxa tills imorgon.Fick lite hjälp av älsklingen i slutet nu, fattar inte allt. Tycker det är väldigt krångligt, kan det inte bara räcka med att man vet hur man ska köra en bil, miljövänligt och så vidare. och att man ska vara försiktig i trafiken, det borde räcka tycker jag!

Men nu ska jag sova, godnatt på er puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar