söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag / 98 dagar kvar!


Fick en alla hjärtans dag present av älsklingen min! Helt underbar parfym, luktar jätte gott! Hela dagen idag har varit lite stressig men det har gått bra har ju varit med min underbar Sebastian , Vi har varit på Ikea i Göteborg och köpt nytt vardagsrumsbord, byrå till köket och en lite mindre byrå som jag ska ha mina kläder i ! När vi kom hem va klockan runt 14.00 och då började vi sätta ihop grejerna, plus att vi storstädade hela lägenheten samtidigt, Klockan 17.00 va vi färdiga då åkte vi ner till Ica för att handla mat till kvällen, vid 18.30 kom sebastians mamma och pappa hit för att äta lite allahjärtansdags kvällsmat, Det blev riktigt gott!

Vid 20.00 åkte dem hem igen och det blev lite diskning kvar för mig och sebbe och göra , men det gör inget! Det enda jag har kvar att göra idag är att packa en idrottsväska för morgon passet med Boxning! Sen ska jag åka hem vid 11.30 igen för att vi inte har någon Hudvård på em. Fick ett hemarbete att göra , bara för vi inte kan ha lektion som vanligt. Annars blir nog morgondagen en lugn och fin dag !

Vill just nu ha v 8 så jag kan få lite sportlov! Boråsarna har ju lov nu, men man är ju inte Boråsare längre! " SKÖNT" haha,

Nu ska jag packa min väska och krypa ner i min säng!

p.s jag räknar ner dagarna till min 18 års dag!


Pusssiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar