söndag 9 maj 2010

hallå bloggen

hejsan på er alla.

vad har hänt nu, jag har inte haft tid att blogga så mycket som jag velat. Har haft jätte mkt och göra faktiskt så ber om ursäkt för detta. Ska försöka bli lite bättre nu i veckan om det kan gå..hmm har mycket att göra.

har gjort en veckoplanering, kan visa den lite längre ner.

men idag har jag inte gjort mycket gick upp runt 10 eller 11 kanske. Vi sov jätte länge idag ..helt otroligt! Men vi har bara varit hemma och tagit det lugnt, har övningskört i en timme ungefär. Sen ätit glass i läjet!


kan även lägga in lite bilder sen igår..bloggade ju inget igår, va ute i skogen hela dagen nästan. Var jätte trött så gick och la mig tidigt!




Veckoplaneringen:

Måndag:
skola, träna, skriva rent svenska dikten.

Tisdag:
skola, sen hem och träna lite på dansen!!

Onsdag:
Nationellt prov, Dansa, elin följer med mig hem!

Torsdag:
Handla, Städa, fixa mig och göra färdigt för festen!!

Fredag:
bakis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar