söndag 2 maj 2010

22 dagar kvar !!!

Godmorgon, eller vad säger man?

En tråkig söndag, sebbe åkte till sitt jobb tidigt i morse för att greja med pappas bil! Och dem är dessutom här om en timme ungefär, så ska dem hämta bilen igen och åka hem! Senare blir det att hitta på något kul, men vad? käka lunch och sen kanske tre toppar med linda och jensa!!


Kanske även ska övningsköra lite ikväll, men får se hur det blir med det!!


Just nu!!!

Innan jag sminkade mig och hade på mig pyjamas!!
och detta är när jag sminkat mig och fått på mig lite kläder!



Igår:

Vi var inne i stan med micha, jensa,martin, emma, mikael, karlberg, adam, och sebbe så klart, tror det var alla haha!

vi käkade kvällsmat på donken, jätte gott. Uscha, nja men helt okej! Sen åkte jag och sebbe hem till micha där han skulle raka av sig allt hår som han har sparat i ca 6 månader kanske? - En tävling mellan några killar. Första maj tog det slut och alla klarade tävlingen! Men iallfall efter det blev det donken igen, förvånade? - Nej!!

Sen åkte vi på en bilträff om man nu kan kalla det de, det var kanske 5 bilar? haha, men det fördröjde tiden lite, och då var vi alla ! Sen blev det donken en tredje gång på samma kväll? Förvånad nu`- Neeeej!

Efter det åkte jag och sebbe hem och la oss, vi var nog hemma runt halv 1.


kramiiis !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar