tisdag 4 maj 2010

20 dagar kvar nu..

.. jag tänker tillbaka varje gång jag skriver en ny siffra. Kom ihåg när jag skrev 100 och jag tyckte det var ganska snart. Nu är det 20 och det går fruktansvärt segt tycker jag? - Men men jag längtar jätte mycket till min 18 års dag. Egentligen vet jag inte om det kommer bli så kul just på min födelsedag? Fyller år på en tråkig måndag, men får hoppas på en myskväll med god mat med min underbar sebastian!

Iallfall, idag har jag haft nationellt prov i engelska i 130 min! Fy , men det faktiskt rätt bra ändå. hoppas på ett G.

känner mig fortfarande inte helt frisk men måste träna och röra på mig ändå..!! Annars bryter jag bara det jag börjat på..

jag idag, planeringen i handen. Där dem vilar
tryggt!!

Nu ska jag plugga lite etik, och lägga in ett till inlägg om nedräkningen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar