måndag 28 juni 2010

Haaallllåå Bloggen!!

Jag är tillbaka kan ni tro de?! Nej tänkte det haha..!!

Som jag skrev innan idag att jag ska fortsätta blogga stämmer till 100%! Ska försöka bättra mig nu faktiskt..har man väl slutat skriva lite på ett tag så skiter man faktiskt i bloggen..SRY!! men om man har börjat skriva så kan man inte sluta så vi får se om det stämmer denna gången..

Kan säga att det är hela 24 dagar kvar tills jag åker till Kreta, Chania! Ska dit med min pojkvän och hans familj..ska bli så jäkla härligt..


Jag var ju och sola idag med..hmm..råkade bränna mig visst.,.men men jag fick en ganska fin färg ändå!!

Sen när jag kom hem var jag såpass duktig att jag tränade lite..i en timme ungefär. Har lovat mig själv att gå ner lite i vikt så får se om jag hinner gå ner lite innan kreta !!

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar