onsdag 30 juni 2010

...!!

Trodde inte jag skulle hinna eller orka blogga idag. Hade det jätte jobbigt i morse. Vaknade med jätte svullna ögon och kunde knappt se något och detta ville jag absolut inte. För jag ville upp till borås för att tjäna lite pengar hemma hos pappa och även träffa mina syskon!! Men pappa var så snäll så att jag förmodligen flyttar detta till på FREDAG!!

Resten av dagen idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. suttit hemma och vilat hela dagen, känner mig inte helt perfekt i hals och näsa. Har ganska mycket förskyldning osv.


Igår var vi hemma hos sebbes bror och hans tjej och grillade lite. Var jätte mysigt , vi skulle även gjort det idag men dem ville mysa för sig själva idag så jag och sebbe åkte in till trafikskolan och fixade lite inför mitt körande! och sen åkte vi hem och lagade lite kvällsmat! Vi hade även fått hem en jätte roligt katalog, eftersom vi åker utomlands om 22 dagar så har vi fått hem en katalog där vi kan beställa saker , Vet dock inte om jag ska göra detta men får se !!!


Imorgon blir det JOBB 15.00-20.00 !!

men före det så ska jag fixa lite inför mig själv:

ska ta mig en lång tid i duschen och verkligen slappna av.
och jag ska även fixa mina ögonbryn så att dem är fina !
Sen bara slappa och äta en god frukost! - har lite jordgubbar kvar! Älskar att äta jordgubbar till frukost!!

Så här ser jag ut just nu:
kan ju inte ha mina linser för tillfälligt så nu får det bli glasögon ett tag.
Kommer nog ta bort dem när mina ögon lugnat ned sig.




22 dagar kvar till kreta, kan inte fatta detta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar