måndag 22 mars 2010

Sommarklänningar!

en mammaklänning som mamma haft när hon va gravid, den är JÄTTE skön att ha på sig, kan ha ett fint skärp eller liknande.
En söt klänning som man också kan ha till både jeans och tajts.
En till gina klänning, där man kan hitta dem sköna och bekväma klänningarna!
en klänning jag inte använder jätte ofta faktiskt, tycker den är lite för urringad.
Ser jätte ful ut gör den, men den blir jätte fin på faktiskt .
Har haft denna klänning på nyår eller något , kan inte riktigt komma på när !
Också en klänning som inte ser så fin ut på bild men jätte fin på kroppen!
Min favorit ! jag älskar den verkligen, den passar till allt och man känner sig fin i allt till den !
Klänningen som jag hade på min lillasysters dop , jätte söt faktiskt.
Riktigt sommarklänning, ser jätte tråkig ut. Men den är skön att bara ta på sig när man inte ska göra något speciellt.
Denna hade jag på mig när jag hade fest och firade min 17 års dag. Rätt lyckad dag. Klänningen va jätte fin iallfall.
Denna färgen är nog den finaste som finns på en klänning om man är brun, så ska använda den bra mycket i sommar i kreta.
((Klänningen är från Gina Tricot ) En ny klänning jag fått av en vän som inte vill ha den, Ganska lik en vit klänning från gina som jag lagt upp.
Aldrig använt denna klänning, får nog försöka ta med den till kreta i sommar och använda den!
En jätte skön klänning, ser rätt fyrkantig ut. Men jätte skön att ha på sig.
Denna klänningen har jag inga bra ord som jag vill förmedla mig med. Men jag säger bara E & E.
Min klänning som jag hade julen 2009. Jätte söt på är den faktiskt och den kan man ha som en sommarklänning också !
En fin tajt klänning som man kan ha till det mesta, kan vara snyggt till ett par tunna tajts eller så kan man ha det till ett par jeans. Nästan vad som faktiskt. (Klänningen är från Gina Tricot )
En skolavslutningsklänning, jättebekväm och luftig klänning! (Klänningen är från Gina Tricot )
Ganska gammal klänning nu faktiskt men den är jätte söt om man har ett par fina jeans och en typ blus eller något under klänningen . (Klänningen är från Gina Tricot )
En till klänning som fått hänga med ett tag, men också jätte skön att ta på sig en sommarmorgon när man ska upp och äta en god frukost !
En till gammal skolavslutningsklänning, denna klänning har jag använt MASSOR! älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar