söndag 28 mars 2010

Måndag 29/3-10

nu börjar det närma sig slutet av mars. Dessa månader går så fort. idag är det hela 56 dagar kvar till min födelsedag. Och 45 dagar kvar till min födelsedagsfest som jag ska ha i lägenheten. Grillkväll och ah det kommer nog bli lyckat! Hoppas bara folk kan komma, vet bara en i klassen ännu som inte kan komma. men men idag så ska jag snart packa ihop mina saker lägga ner dem i cykeln och gå upp för att möta marlene. Sen ska vi ha Arbetsmiljö & Säkerhets redovisning idag, hoppa att det kommer gå bra, men jag tror inte något annat! Efter det ska vi åka till kurorten för att öva på massagen. Inte långt kvar till älsklingen ska få komma dit och få massage av mig det äre faktiskt bara 21 dagar kvar !

hihi men nu ska jag sticka iväg...kanske gör ett snabbt inlägg efter redovisningen!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar