måndag 23 augusti 2010

hallå alla mina underbara vänner och alla ni andra som läser också! Klockan är 06.43 och jag har precis ätit färdigt min frukost! Ska snart borta tänder och packa färdigt skol/träningsväskan! Mitt schema idag blir att vara på kurorten varje tisdag, Så himla underbart! Efter skolan blir det träning på friskis och svettis , slutar ju tidigare än dem som jobbar så lär få träna en stund själv först. Men det gör inget för min uppvärmning tar en stund och sen blir jag ju vara mer fit och jag tränar länge !!



Vet ni vad? Igår beställde jag tid till tatuering, ska ska tatuera mig om 15 dagar! 8/9 kl 9.30 !! ajaj vad det kommer göra ont men thihi vad det ska bli kul och spännande!


Nu måste jag dra mig ska möta upp min älskade vän marlene om 25 min!!

ha en bra dag, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar